۱۴۷۱۷۳۹۰_۱۱۷۸۵۵۳۸۶۵۵۳۵۵۰۴_۳۹۳۹۶۳۷۹۰۸۵۰۳۲۶۵۲۸_n

کمی درباره من (حسین نوروزی)

با توجه به سؤالات دوستان تصمیم گرفته ام کمی در مورد خودم بنویسم،
#طراحی، #نقاشی، #عکاسی از #علاقمندی هایم است، سعی میکنم وقتهای آزادم را با کتاب پر کنم، از هر #کتاب پارگراف در زندگیم ثبت میکنم.
#تخصص: حدود ١۴ سال است #طراحی_وب_سایت انجام میدهم، تقریبا در تمام حوزه های #آنلاین کسب تجربه کرده ام،مانند: #برنامه_نویسی، طراحی وب سایت، #کاربردپزیری #Ux #UI ، طراحی #مبایل، #برندینگ و #فروش. با اکثر برندهای قوی داخلی و خارجی همکاری داشته ام مانند: #مرسدس_بنز، #پورش، #تویوتا، ایران_خودرو، سایپا، #سامسونگ، اچ_تی_سی، شهرداری تهران، وزارات ورزش، وزارات بهداشت، وزارات نفت، مپنا و…
با شرکت های تراز اول حوزه آنلاین همکاری نزدیک داشته ام مانند: #همکاران_سیستم، سرزمین هوشمند، مدار گسترش، خانه وب، کانون وب ایران، ورق سبز، آتی نگر و… در راستی تخصصم موفق به همکاری دو ساله با شرکت امریکایی کینک ریج شده ام و یک سال نیز تجربه کار مجازی در دبی داشته ام.
در این سالها به لطف خدا موفق به دریافت ۶ #جایزه بین المللی شده ام. تعدادی از #پروژه هایم به عنوان الگو در مجلات معتبر خارجی موردنقد قرار گرفته است.
صفت بارزم ارتقاء دهنده کیفیت، یادگیری و ایده پردازی است، در زندگی جدی و منظم هستم.
هم اکنون مسئول فنی وب سایت در #شهرداری تهران و مدیر عامل و صاحب #استدیو بین اللملی یونیون هستم، همچنین در این کنار مدیریت آی تی برند سدیوس را به عهده دارم.
خانواده محور زندگیم است و همسرم بزرگترین یار و همراهم در زندگیست که با حضورش رنگی تازه به زندگی ام بخشیده، که در اینجا برایش ارزوی بهترین ها را دارم.
افتخار #شاگردی #استادان بزرگی همچون دکتر خسروی، مهندس شعبانعلی، استاد مشایخی، مهندس عمانیان، امیر_مهرانی، مهندس انوشه، مهندس رنگ و بوی و…، را داشته ام که در همینجا دستشان را به گرمی می فشارم.

تحصیلم در رشته آی تی #IT بوده ، به دلیل علاقه شخصی #انمیشن نیز رشته ای بود که به تحصیل در ان پرداختم و هم اکنون در حال تحصیل در رشته مدیریت کسب و کار #DBA هستم.

وب سایت شخصی ام www.hosseinnorouzi.com می باشد.

در انتها ارزوی شادی در این دنیا کوچک برای تک تک دوستان دارم
۶/٨/١٣٩۵

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked*