img_0434.jpg

مقاله: سبک زندگی؛ زندگی دیجیتال قسمت سوم

 

در این قسمت اخرین بخش مقاله سبک زندگی( زندگی دیجیتال) آرائه می شود.
۵- ما باید سعی کنیم با هویت واقعی در فضای دیجیتال حاضر شویم تا رفتار و برخورد واقعی ما باشد و هزینه داشته باشد. اگر هر رفتار ما هزینه داشته باشد آنگاه جملات و رفتار متفاوت خواهیم داشت و تصمیمات متفاوت میگیریم. حضور با هویت واقعی در فضای مجازی رفتار ما را پخته تر، اثربخش تر، کارآتر و مولد تر خواهد کرد.

۶- بحث های دیگری هم مطرح است که میگوید مراقب باشید دوستان خود را نفروشید. فضای دیجیتال سوگیری عجیبی به سمت فروش دوستان و تبدیل آنها به پول دارد. مثلا شاید دوست من راضی نباشد تا عکسی که با من در مهمانی داشته در صفحه اینستاگرام قرار بگیرد و لایک بخورد. 

اگر کمی دقت کنیم این پست و تعداد لایک های ان به زودی در صفحه شخصی من محو می شود ولی توجه داشته باشید شاید با سرنوشت و آینده دوستتان به خاطر تعدادی لایک معامله کرده باشید با توجه به فرهنگ بسیار پایین دیجتالی آینده دوستتان در معرض خطر قرار گیرد، شاید أو تمایلی به انتشار عکس خود نداشته باشد.

پس باید اجازه گرفت و این کسب اجازه در پست قید شود. 

مثال دیگه ای که میشه عنوان کرد ساختن کانال تلگرام و اضافه کردن هرآن کسی که به عنوان دوست یا همکار شماره اش را داریم ، در صورتی که این کار عرف دارد ، شما باید به خود را به روش صحیح معرفی کنید 

تا وجه و نگاه مثبتی را به خود جلب کنید ، در غیر این صورت شما نتنها موفق نبوده اید، بلکه هزینه بالایی برای این عمل پرداخت کرده و تمام اعتماد را از خود صلب کرده أید، 

دقت داشته باشید اگر شما شماره من را دارید برای این نیست که کانال خودتون را شروع کنید و من را به اجبار أضافه کنید و تجارت خود را انجام دهید، این عین تجاوز به حقوق دیگری است و اسپمینگ نام دارد و قابل شکایت است.

در این حالت شما دوستتان و عزیزتان را به راحتی و رایگان معامله کرده اید.

لازم به یاد اوری است که این مطالب بر گرفته از کتاب برنامه یا برنامه ریزی از داگلاس راشکوف بوده است.

امیدوارم که این مجموعه مطالب مفید واقع شده باشد

مقاله به صورت مستقیم PDF 

https://goo.gl/FJ6A23
پی نوشت : ارشیو کل مطالب در وبلاگ موجود می باشد

Www.hosseinnorouzi.com/blog

#حسین_نوروزی 

#مقاله #سبک_زندگی #تکنولوژی #زندگی #دیجیتال #مدیریت 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked*